MOA - ja, vad är jag?

det är frågan.
oscar är snäll och gör en header åt mig,
och jag har verkligen problem med
ett bloggnamn. för jag kämpar inte mot nån anorexi
nu. men jag är inte frisk, det är inte livet efter heller.
hur förklarar man det?

jag har absolut ingenting att göra. vad gör man
en fredagkväll när alla är borta?
antagligen blir det twilight, men jag ska fråga pappa
sen om han inte kan ladda hem nån annan, jag vill
inte se twilight själv (A)


titta så ful oscar gjorde robert!
usch och fy för han!

jag osch oscar pratar btw om vad vi gråter för,
jag gråter för det mesta. om jag bara har haft en dålig dag
och det inte blir som jag har tänkt så
kan jag börja gråta. vad gråter ni för?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

Jag är världens bölgris och robert är sådär ful !

2009-03-13 @ 20:25:50
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag hamnade på din blogg av ren tillfällighet. Jag har också anorexia, jag fick diagnosen för över ett år sedan nu och sedan åtta veckor tillbaka ligger jag på sjukhuset. Jag bloggar också om mitt liv, just nu handlar den mycket om att ta mig igenom dagarna i kampen mot anorexian på sjukhuset.

Hoppas allt är väl med dig!

Kram Katie

2009-03-13 @ 21:36:41
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se
Postat av: Marika

Hahaha, både dom där 2 personerna som fanns där & vad jag tjänade :):):):)

2009-03-13 @ 21:49:37
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0