nu måste jag göra nånting!

verkligen, jag har bara legat i sängen, smsat,
datorn hela dagen!
ikväll ska vi i alla fall till emmy, det kommer bli
jättekul! hon ska få låna så länge i båda
andas oxå, så det blir att läsa twilight serien från
början igen :)

jag har dampat sönder på min nya header.
oscar gjorde en, och jag har lagt in den och så (på en annan blogg)
men ingenting vill passa, så jag antar att det får se helt sjukt ut,
den hoppar nog in senare idag!)

new moon börjar spelas in på måndag!
fattar ni hur bra det är?

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

då kanske den släpps tidigare:D

2009-03-14 @ 15:59:34
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0