smile

yesyes, nu har jag blivit av med min nattandställning!
var hos tandläkaren idag, och tydligen ska
dom sätta in en likadan "tandställning" som min lillebror
har, gummiband på framtänderna. fast jag ska inte
ha dom i skolan, bara på natten och hemma :)

jag läste en sak i så länge vi båda andas igår,
som jag tyckte var jättekul:
(det är leah och jacob som pratar om seth)
- mamma tappade honom väldigt ofta när han var liten.
- jag förstår det.
- och så bet han på spjälorna till spjälsängen
- bly i målfärgen?
- det ser ut så.
jag vet inte om dom sa just så, men jag tyckte det var svinkul (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Filippa

Twilight är en jättebra film, hehe. Fin blogg förresten.

2009-03-11 @ 15:13:16
URL: http://lemurkiss.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jo, fast jag är på bättringsvägen ;-)

Jag ska på praktiken imorgon ;-) ! Jippiie ;-D

2009-03-11 @ 15:52:13
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0