vilken komplimang!

en tjej jag "träffade" på twilightswedens chatt,
hon var rätt så snäll. oscar pratade lite med henne på msn,
och hon sa typ
"hennes blogg är ju jättebra, jag kan inte sluta läsa"
(det var nog inte sådär, men det var nått bra iaf)
det är typ första gången jag hör att min blogg är bra
från någon i min egen ålder :P
jag har fått höra massa gånger typ:
"mamma älskar din blogg"
jag ba, ops, pinsamt!
(fast det är ju kul att ni gillar den!)

haha, det tyckte jag var kul :)
nu ska jag försöka lära mig gimp, kanske göra nånting
på mitt engelskatal och titta bloglovin. och dampar sönder
på datorn.
ha en bra kväll!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

DIn blogg är bra, :)

2009-04-15 @ 00:44:38

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0