måndag

hej världen!
jag blir sur !
vi har nya spanskagrupper nu, efter repetionen &såklart fixar lärarna så
att jag&katta hamnar i en grupp&marika i en annan, dom vet ju att vi alltid är tillsammans !
jaja, det finns ju andra kompisar, &vi har alltid samma läxa

&så började inte morgonen bäst, eller jo - när jag vaknade kände jag för att verkligen fixa håre, &så blev det ...
okej, typ ingen märkte nått, men jag tyckte det var kul !
men så på svenskan ska man rita en bild på Robin, som vi läser om
&jag verkligen hatar, HATAR ! att rita&typ alla ska se !
&så totalmisslyckas jag med den, huvudet blev massor med gånger mer större än byxisarna =S
aja, syslöjden gick väl bättre, är snart klar med min ballongklänning !
&lärarn har beställt ett band till den att ha i midjan, speciellt för mej ! ett svart med vita prickar...

nyss kom man ju hem från DANSEN !, på fredag blire övernattning&snart uppvisning !

xoxo, M
image16

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0