buhuuu!

hej världen!
sara, lina&agnes är borta nu, jag med iförsej.
jag är hos mormor, &dom hos deras mormor.
jaja, vi hade jättekul när vi lagade mat. &det blev gott. tyckte då iaf jag.
+ att vi hann springa&gunga lite storgunga oxå.
råskoj!
jag&sara skrek hela tiden, haha. asroligt!
&vi bestämde att jga&fanny kanske hinner komma innan dom far till
kanarieöarna i 4månader!!!
och så var jag&sara tvungna att titta hur mycket det kostar att flyga för
2st 12-15åriga barn till Las Palmas.
det gick inte, bara att vara vuxen. då kostade det ca 3000 tur&retur.
shall we go?
jaja, nu ska jag desperat smsa vidare på min jakt efter skjuts imorrn.
&slå in emmys present till hennes fest imorrn.
det kommer bli superkoj, det vet jag!
övernattning i Furugrund med henne&emmys kopmisar.
gissa om jag kommer känna mej utmobbad?
nog för att jag typ vet vem alla är, men men.
det kommer bli kul!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0