godnatt=)

hej världen!
okejokej, ikväll har jag varit med marika&katta, jag träffade katta
påväg till marika&bad henne att joina oss, =)
vi satt mest&pratade, som vanligt om killar näre bara är vi tre,
sen såg vi lite tv, typ project runway&girls meets cowboy eller vare nu hette =]
hihi, när jag kom hem igen satt jag mej&läste min nya frida tidning,
haha, jag älskar tidningar!
(okej, jag har redan sagt det?)

imorrn ska jag&mormor och titta på sängar&kanske en sväng in
på stan och köpa jeans&skor!
äschäsch, nu ska jag sova=)
&läsa lite mer tidning!
vad har du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0