du måste gå vidare moa

hej världen!
har kommit på att jag tänker väldigt mke på hure var när jag var
som sjukast. när jag blev inlagd, i somras osv.
väldigt jobbigt, eftersom jag fortfarande inte kan tycka
att jag var smal då. jag var normal, som alla andra.
jag åt kanske mindre, men då hade jag ju träningsförbud, så det
jämnades ut. fast ärligt talat, så tror jag inte på det själv.
inte längre.


okej, jag hade smalar kinder. &mina nyckelben syndes ganska bra.
&vaddå, håret ser inte risigt ut? &ögona har inte förlorat sin glans.


middagen gick sådär. det var pappas äckliga köttbullar,
&prinskorv. &stora potatisar.
inge gott.
ikväll hade jag tänkt fråga småsyskonen om vi inte ska gå ut&
åka lite madrass.
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag vill också åka madrass, har inte gjort det på typ hundra år !

2008-12-15 @ 18:19:11
Postat av: Lisa

jag har åkt skoter ikväll ^^



( fast de får jag nog inte igentligen )

2008-12-15 @ 19:35:27

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0