en kortis

hej världen!
jag hinner bara en snabbis nu, ska
på skolan om 10 minuter&ha lite svenska.
btw, nya kille kom inte idag.
på måndag.
&på måndag kommer dom säga, nästa måndag,
&då kommer dom säga efter jullovet, &efter jullovet kommer
dom säga att han valde en annan skola.
så blire alltid. fast nu vet vi men han är. ska titta i skolkatalogen.
han var typ inte från timrå? moa är helt borta.

gympan gick ångestfritt. roligt!
vi hade me 8B, (jag vill fortfarande skirva 7)
flaggan&bounceball. svinkul!


lillasyster&jag. lillasyster är sjuk&är hemma nu.
kul med någon som hejar på en att gå från datorn?
för övrigt är jag helt knäpp. helt totalt knäpp.
jag fattar det inte?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

hej.

jag har ätstörningar och går också på bup för hjälp. jag tänkte om du vill prata eller så, om tankar och liknande. det kanske kan vara skönt med någon som har samma problem, då förstår man bättre än andra gör. så hör av dig om du vill prata.

2008-12-04 @ 15:38:54
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0