haha, moa som är stolt

hej världen!
haha, hej moa som är riktigt stolt.
kommentar av mammabecka, &jag är typ råstolt=)
bara för att jag älskar hennes blogg=)
&för att jag är så "super smart" &skrev världens mest
 intelligenta kommentaren på hennes blogg.
haha, okej moa, det var ingen stor grej. haha,
jo det var det! haha, nej.
(anorexia rösterna i mitt huvud som har börjat prata om
någonting annat)

&vet ni vad? jag hade helt glömt bort att Britney Spears nya album
Circus släpps idag. gissa vem som ska önska sej
i julklapp? moi.
jag älskar ju som Womanizer, svinbra!


nu ska jag bara läsa 2 mer bloggar, sen äre
sängdax för moa.
sweet dreams
(btw, jag kom på hur mke jag gillar att blogga&ännu mer
hur mke jag gillar mina få läsare)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hihi! :)

2008-12-27 @ 14:20:48
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0