härligt värre!

hej världen!
kommentar till om bara alla hade sond:
jo eller hur, det skulle ge romantiska
middagar en helt ny innebörd....
nope, bättre lära sig att stänga m
unnen för godis och onyttig
heter istället för att se ut som en
sjukhuspatient med en slang i näsan.
 sorry för att jag är så rättfram men ärligt så ser det ofriskt
ut och tar helt bort intrycket av
smalhet och styrka.

jag gillar kommentaren, starkt!
jag hatar mat (igentigen inte, inte längre) så jag ser
bara fördelar med att slippa äta, &en normal person
som gillar mat så äre helt knäppt att inte äta!

till middag fick jag tre våfflor med grädde&sylt,
det gick bra, till&med grädden. &det är stort!
för jag fattar lixom inte det bra med grädde?
det är inte gott, det är tjockt&man blir alldeles klibbig om händerna.
så varför äter man det?
jag skulle lätt välja bort det om jag fick.
haha, jag kom på att paint är kul, så ni får en liten gräddbild=)

fin va?
&som ni ser, så äre grädden som tar mest plats.
så ser jag det, våfflorna är ingenting, grädden är det höga
berget man måste över.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: HAHA, typ ;P

KENZA ÄR FUL !, och man säger Kenza.

2008-12-09 @ 18:16:11

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0