jag vill ha sovmorgon!

hej världen!
jag är så trött, så trött, så trött!
måste ju upp så att jag är klar att äta frukost
klockan 8 varje morgon, även helger. &jag hinner
aldrig sova så länge jag vill...
och jag känner som på mej att pluggandet till proven
kommer göra mej ännu tröttare, även om det inte är stora prov
eller så, men för mej är det det. första proven i åttan,
&på dom första proven vill man visa att man kan, att man är bra.
så jag måste plugga. iaf så jag får godkänt.

frukosten gick bra, lyckades äta en av mackorna utan
att bryta sönder den. fast jag var riktigt trött i tänderna,
orkade inte tugga. ville inte tugga. ville sova....


soooooova....

idag har jag matte&sen till kuratorn. vill inte. men måste.
vet inte vad jag ska säga, kanske ska fråga om det
är många andra tjejer i åttan som blir smalare&smalare,
vilket jag vet att det är. så snälla tjejer, inspereras inte av mej,
inspereras av typ... kanske...era mammor?
jag&fanny ska nog se lite gamla julkalendrar oxå,
typ ronny&julia eller casper i nudådalen.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0