fredag

hej världen!
hihi, jag är inte smart - först skrev jag att det var söndag, sen lördag&sen fredag..
men jag blev lite osäker så jag var tvungen att kolla i mobilen vilken dag det var!
haha, jag har varit ledig en dag&jag tappar redan tidsbegreppet,
i sommar så kommer det typ stå, sommardag
hela tiden, (om jag hinner skriva alls i sommar)
men snart ska jag sova, vi har match imorgon - supertidigt på morron!
mot sunnanå, som vi spelade mot sist, men nu ska vi vinna!
önska mej lycka till?
sen blire stressa&duscha - sen ska vi på en av pappas kompisars 40-års fest, vi ska campa
&sova där tills söndag, och jag&fanny tjatade oss till att emmy skulle få följa, så
det kommer bli superskoj!
skriver när jag är hemma därifrån, om jag hinner...
vi (katta, moa, rebecka&jag) ska handla till burvik, jag längtar asmycket!
nu ska jag läsa lite mer bloggar;
www.juuuuul.blogg.se, saras blogg
www.hwii.blogg.se, linas blogg
www.marr3morr3.blogg.se, min&marikas blogg
www.hejmoaviklund.blogg.se, moas blogg
www.oscarpetterson.blogg.se, OPs blogg
www.palmqvisten.blogg.se, linneas blogg
www.kenzas.se, kenzas blogg - favorit bloggen!
www.thsbitchmenmestbills.blogg.se, rebeckas blogg
www.sofiaochmette.blogg.se, sofia&mettes blogg
www.kimlodbeerg.blogg.se, kims blogg
www.jennyaa.blogg.se, jennys blogg
+ några till :)
vad har du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0