onsdag

hej världen!
det är vaaarmt, !
vi skulle gå bort till gravrösen på SO:n idag, gissa hur varmt det var?
jag hade verkligen bäst klädsel,
> svarta jeans
> svart linne
> kofta
så fort vi kom hem gick jag&marika&solade... =)
härligt!
jag har solat några timmar nu, men jag kommer knappast bli brun,
det blir jag aldrig, har jättesvårt för det!
har därför bestämt mej för att äta morötter, massor skare bli!
men nu känns det att det är sommar, sov med öppet fönster idag, jag somnade till fågelkvitter
(hahaha, det låter som typ askungen!)
gissa vad jag ska göra imorrn?
ta ett till hål i örat, kanske...
ovanför det nere i örsnibben, jag har än bara tre hål...
får se imorrn, kommer knappast skriva mycket då heller,
det ska ju bli varmt!
tyvärr kommer inte sara i helgen heller, men kanske nästa när det är Joypeak, kom du oxå!
(haha, typ reklam!)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0