sol?

hej världen!
haha, sol?
det trodde jag det, knappast!
det blir snarare regn&åska.
tror jag iaf, men nu kommer det säkert bli värsta varmt&så, eftersom
jag är en så bra vädermeterolog!
typ.
ska strax till marika, eller hon hit.
det är så tråkigt att vara ensam hemma, men pappa var hemma nyss,
men han hade bråttom tillbaka till lastbilen&jobba, usch
jag är glad att jag går skola&faktist får ha ett sommarlov, istället för typ semester
i 3 veckor!
men snart ska vi på semester!
till kusinerna&stockholm, jippie!
gissa vem som ska shoppa? moi!
vad ska du göra i sommar?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0