tisdag

hej världen!
sovmorgon!
härligt, jag sov 10timmar!!
sen vare bara upp&orientera, det var inte långt ca 2-3km
fast en kontroll var jättesvår, vi gick nästan allihopa av tjejerna&letade i typ15min!
men vi fick endå bra tid, okej kanske inte... men inte sämst!
45minuter=)
sen hade vi ett stort HÅL!, från 10 tiill 12.30 så jag&thilda for hem till mej&badade badkar!
sen åt vi lite lunch&sen hem till marika där elin&jenny var, sen hade vi bara matte(sista mattelektionen i sjuan!)
&lite fysik,!
vi for hem till elin ett tag&hoppade studsmatta...
sen fick jag cykla hem själv, som vanligt&äta, jag har fotbollsmatch om en halvtimme, eller samlingen är då!
mot sunnanå, kom igen tjejer, vi slår dom!
önska mej lycka till!
xoxo,
M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0