hur kunde jag?

hej världen!
nu har jag varit hos emmy, herregud
vad jag har saknat att vara med henne! hon är helt underbar! (L)
vi pratade lite grann om min ätstörning&jag berättade
hure hade varit där&hure gick till när jag las in.
hon berättade oxå om en kille i hennes klass
som just nu hade sond. jag blev riktigt ledsen!
han hade alldeles nyligen varit borta&när han kom tillbaka
hade han en sond. tur för emmy att hon visste vad det var osv=)
han hade nog legat inne på sjukhuset, eftersom jag aldrig
såg honom på avdelningen. &så liten som den är så
ses man. varje dag...
(om jag ska erkänna, som saknar jag dom 2 andra
tjejerna på avdelningen. att spela kort, ha skola&bara
sitta &prata, det var kul!)
jaja, jag&emmy spelade lite kort. gissa vem som utklassade
vem? moa! fast emmy kom ikapp&vann... haha=)
sen såg vi lite tv, spelade lite Wii&tog varandras öar...
haha, jag vet, vi är rätt så barnsliga, en vaddå? det är kul!
jag fick dricka min dricka där oxå, pappa kom med den.
det var bra! &det gick rätt så fort, eftersom vi spelade
kort samtidigt. drickan går mke bättre nu är förrut!!

middagen gick oxå rätt så bra, Chicken Nuggets&ris.
&sötsursås. det var den som blev knepig,
jag gillar inte riktigt såser, jag vet inte varför.
skulle kunna vara för att det var det jag åt mest av
när jag var sjukast, jag kunde osm aldrig sluta.
jag vet att det knappast var mke, men just då kändes det
som en hel skål! fast det kanske var en sked eller två.

ikväll ska jag nog bara vara hemma, kanske se
tv. det var nått jag ville se idag, typ Gosspi Girl
&så nått på trean, vänta ska titta=)
Ensam mamma söker var det=)
hihi, vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0