nätverksmöte

hej världen!
datorn har dampar sej idag, så nu lånar jag mammas.
frukoste gick jättedåligt idag, det tog en halvtimme,
fast sista 2minutrarna var jag tvungen att snabba mej, ordentligt!
jag å typ en hel macka på 2 minuter!
det andra idag har gått rätt så bra, det enda var väl lunchen.
risgrynsgröt, superäckligt!
&så förmiddagsdrycken, jag fick det en halvtimme efter frukosten,
det kändes som om magen skulle spricka!
inte som första gången jag fick sondnäring, då sprack magen!
seriöst! ....... nästan

gympan gick jättebra, det var superkul!
jag har seriöt inte haft så kul på jättelänge!
när man får träna&dessutom vara tsm med världens bästa klass,
då äre super!
engelskan gick oxå bra, jag skrev klart min "crime story"

efter lunchen for vi direkt till Ombord &nätverksmötet.
det var jättemånga där, typ 30pers, minst!
det första vi gjorde var att presentra oss, eller dom andra gjorde.
&så fick dom säga nått bra om mej, det avr pinsamt!
fast ganska kul, typ folk jag inte känner osv.
det roligaste var nog det sissi från avdelningen sa att jag var rolig
att prata med, fast jag tkr mest att jag var ledsen&arg när jag pratade
med någon. jag var, eller är, otroligt känslig när någon vuxen
ska berätta hur det är "på riktigt" inte med en ätstörning.
i slutet blev det riktigt jobbigt, jag vet inte varför, jag tror det var
för att dom sa att innan man är helthelt frisk, kan det at upp till 3år,
det är normaltiden. så lång tid ska det inte ta för mej!
jag vill vara frisk nu!!!

nu ikväll har jag varit hos moa med marika&sofie,
det var superkul!
ångestångestångest
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

jagvet! (A)

Vad bra att du vill bli frisk, för då blir du det! <3 Så är det seriöst! 3 år? Tja, kanske, men om du vill tuööräckligt så blir du frisk! Det där som den där tjejen, minns inte namnet, hade kommenterat på ett av dina inlägg tycker jag var bra! Mosa den äckliga fula häxan med maten! Och om du äter något som du tycker är onyttigt kan du ju tänka att det är hon som får ta det onyttiga, inte du! <3

Jag älskar dej!

2008-11-20 @ 22:21:31
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0