tandläkare

hej världen!
idag har jag varit hos tandläkaren. jag förstod inte riktigt
vad som skulle hända, bara att jag kanske ska få
RÄLS! nejnejnej, jag vill inte!
men jag skulle iaf fortsätta med min natttandställning.
iaf, det var inte det som jag skulle skriva.
tandläkaren frågade
- är det mycket i skolan nu?
- nej, jag går bara halvdagar.
- jaha, varför då?
- jag har varit inlagd i umeå.
- nej men åh, din stackare.
det gick ett tag&sen frågade tandläkaren
- men du äter inga mediciner nu va?
- nej, bara lactulos. &så har jag ätit Zuprecca (
hure nu stavas?)
- jaha, vad är Zuprecca, är det oxå för magen?
- nej, det är typ ångestdämpande, men jag slutade för att den inte fungerade.
det gick en stund.
- får man fråga vad du hade för sjukdom?
jag får panik!
vad svarar man? jag har anorexi. så kan man ju inte säga!
&jag kan ju inte säga att jag inte vill berätta =S
till slut kom jag på den smarta ideén att säga
- jag gick ner för mycket i vikt.
det var det bästa jag kunde komma på.
usch, vad knepigt! alla jag känner&dom flesta på skolan vet ju varför jag har varit
borta, men tänk om jag får barn&ska berätta för dom!
tänk om dom oxå får anorexi då?
nej usch, vad jag tänker! (haha, jag låter som en gammal tant!)

lunchen gick bra, kycklingsallad blev det.
 
hej tandställning. hej snyggsara!
jag gjorde nått helnknäppt med ögonen (A)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0