morgon

hej världen!
hihi, det blir jätteknäpt med dagarna när man är här,
jag loggade in på msn nyss&såg att det var folk inne, jag blev
jätteförvånad, dom ska ju gå i skola, tänkte jag.
dummoa, det är ju lördag!
&dessutom hade jag lyckats stänga av väckarklockan i sömnen,
jag vaknade då aldrig av den!
(man har aldrig sovmorgon eller senare kvällar här, det är frukost
08.00, sova 23.00)
frukosten gick skit, jag stoppade ner mackorna i filet, &hällde jucien
ovanpå, efter det såg det inte så gott ut, jag lovar!
förmiddagsdrycken gick bättre, jag fick en päronsaft som smakar
ungefär som dom festisarna som finns (eller fanns) på båtmuséet
i stackgrönnan, dom där med typ en apelsin med glasögon.
jag drack iaf ett glas, jag tror det var ganska bra, jag hade fått tillbaka
den hät yrseln jag hade hela tiden från början, jag behövde bara
ställa mej upp så snurrade allting, men nu vare som hela tiden lite grann, &bara
värre när jag ställde mej upp.
till lunch var det vegetarisk lasange, vet inte hur den smakade, eftersom
jag inte åt någonting...
hur har din morgon varit?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0