ops=)

hej världen!
ops, jag råkade somna efter middagen&sov enda fram
till för kanske 10minuter, = jag sov bort min promenad,
därför ändrades det om lite grann, &jag kommer få
mitt fika så fort mamma kommer tillbaka&efter vilan
hinner jag gå ut en sväng!
annars då?

jag hade absolut ingen lust att fara till sjukgymnasten&
få massage, precis som alla andra gånger,
jag hatar att klä av mej osv...
fast jag frågade om jag fick göra nånting annat&då
gjorde vi lite yoga&strecht övningar, det var roligt, men man kände
sej lite knäpp. haha, &sjukgymnasten är oxå lite knäpp, men jag gillar henne=)
vad har du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Moooa ;)

2008-10-03 @ 17:58:14
URL: http://emaap.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag har varit på skolan, men vi slitade efter lunchen så jag gick och retade alla :)



saknar dig!<3

2008-10-03 @ 18:20:54
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0