planen för helgen

ska få äta hur jag vill i helgen.
hur mycket, hur lite jag vill. vad som helst.
jag vet ungefär hur mycket man "ska" äta och så.
jag har några regler för mig själv.

- jag ska inte tänka ut i förväg hur mycket jag ska äta. eller får äta.

- jag ska inte ligga på kvällen och tänka
"det där skulle jag inte ha ätit" eller
"jag kunde ha tagit mindre smör på mackan"

- jag ska inte dansa för att bränna kalorier, jag ska
dansa för att jag älskar det!

- helt enkelt, jag ska bara vara moa. jag ska må bra,
jag ska vara frisk. jag ska skratta och ha kul!

sen bryr jag mig inte om jag gör bort mig totalt när vi dansar,
fixar jag maten så är det ett enormt framsteg för mig. jag ska visa att jag fixar
mig utan matprgrammet, jag är frisk.


fick omdömmena idag, är nöjd med dom. låter som om jag kommer få
vg i dom flesta ämnen. :)

försöker blogga imorgon bitti, sov gott!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

Trevligt, jag kan 2papper på bellas lullaby:D

2009-04-02 @ 21:21:26
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: my

Wow, måste bara säga att du är otroligt stark och du har gjort fantastiska framsteg. Förresten har du noter på Bella Lullaby?:)

2009-04-02 @ 22:31:51
Postat av: Anja

Svar:

Jag tycker i för sig att balmain är mycket coolare, men Ellos är ju väldigt prisvärd!

2009-04-02 @ 22:38:15
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: jonna

du klarar detta moa. och även om det skulle gå dåligt så gör det inget - man lär sig av sina misstag.



lycka till sötis :)

kram på dig!

2009-04-03 @ 06:19:37
URL: http://enavalladom.blogg.se/
Postat av: AntiVolturi - Louise

Du kommre klara det!

Lycka lycka till! Och ha det så roligt!

Kram!

2009-04-03 @ 18:45:20

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0