lev som om varje dag vore din sista.

ja, det har jag tänkt gör idag.
jag har nu ca 100 spanskaglosor inpräntade
i mitt stackars huvud, så jag tänkte
göra nånting kul idag. dagen ser inte lika
solig ut som imorse, himlen är grå och det snöar.
jaja, twilight stoppas in i dvdn och jag ska "göra" svenskan
samtidigt. för vad gör man inte sin sista levnadsdag om
man inte ser twilight?

föresten, jag följde mammi på ica och fick nya flingor.
special k red berries, i like, i like!
så nu blir det antagligen att pyssla varje frukost,
bort med flingorna, i med bären. (A)

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

hahaha jagvet! det är typ pinsamt.. jag skulle ha tagit bort det där inlägget.



+ igår räknade jag henneskommentarer, det var bara 5st!! xD

2009-02-15 @ 17:18:29
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0