partajjj

hej världen!
haha, lite stress här kanske.
jag&emmy hann se nästan hela twlight innan det
var dax för tacosmiddag &träning för emmy.
&det är ju såå mycket roligare att se den med henne,
vi satt&pratade hela filmen igenom. när edward var snygg,
när jasper var söt, varför dom gjorde si eller så osv.
jag var så inne i filmen att jag glömde att jag kanske skulle
byta om, så det fick bli lite stress.
hinner inte fota outfiten, fotar senare&lägger in imorgon
+ kanske lite andra bilder om jag kommer ihåg.
ha en bra kväll!
&önska mig lycka till med kvällsfikat!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

kika gärna in i min blogg & kommentera gärna om mitt inlägg ''till våren'' hoppas du kmr göra det!:)

ha det bra!

2009-02-06 @ 20:28:38
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0