dressing vs. pommes frites

hej världen!
fick hamburgare & pommes till middag.
fick välja om jag ville ha dressing eller extra pommes,
valde pommes. jag slutade faktist gilla dressing innan svältperioden,
så det var ganska lätt att välja. faktist.
stolt över att jag kunde välja. har nästan aldrig kunnat välja utan
att fråga lisa vad som är bättre. eller bara låta någon annan välja.

idag har jag varit med marika&thilda, ska träffa
dom nu efter middagen oxå. känns bra. eftersom jag tycker att vi
gled ifrån varandra väldigt mycket i somras & i höstas...

btw, var hos kuratorn idag. känns inte liak super som förr.
pratar hellre med moa eller lisa.
ha en bra kväll!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

haha jag ska typ ändå de:P

2009-01-09 @ 18:00:55
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0