hej hej monika, hej på dej monika

hej världen!
jag har låten på hjärnan ^ (A)
idag har jag varit hos skolkuratorn, det kändes jättebra!
först blev hon jätteglad för att jag hade fått göra mina egna mackor igår,
hon vet hur mycket jag har längtat över det!
sen sa hon att jag verkade mer positiv & glad än första gångerna jag har
gått till henne, det var super kul att höra!
påväg hem ringde sjukgymnasten, jag ska nog dit i februari, samtidigt
som nån av mina vägningar. känns inte jättebra, men jag har lovat
att ge det en chans, prova några gånger, sen kan jag döma. (ett eller två m?)

nu ska jag tillbaka till skolan, so & up har vi. sen äre heeeeeelg =D
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var rätt - döma med ett m. Allt som har med dom, domstol, döma osv stavas med ett m. Så nu har vi visst haft en liten svenskalektion :p



Hoppas du får en bra helg

2009-01-23 @ 14:58:41
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: jonna

att gå till sjukgymnasten är bra, det kan hjälpa till med sin kroppskännedom. om du är rädd för riktig massage med händerna första gångerna så be om taggbollsmassage (underbar massage med bollar).



kämpa på moa! du är så duktig så!

kramar

2009-01-23 @ 15:29:12
URL: http://enavalladom.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0