jag är den bästa i världen!

hej världen!
&jag är den bästa!
pappa frågade om jag ville göra mina egna mackor =D
såklart jag vill!!!!
&jag fixade det! smörade som vanligt, en skinbit på tekakan,
två ostskivor på franskmackan, 2 gurkbitar på vaje macka och så två
glas dryck. hur lätt som helst! ni vet, det kallas normalt.
och om det har gått lätt tidigare är det ingenting emot det här!
det gick fjäderlätt! bara gapa, tugga, dricka, svälja lixom. inget mer med det.

att dansa gick oxå jättebra! vi hittade på jättemycket,
och värsta coola danssteget som man blir svinglad av att göra!
jag ääääääääääälskar att dansa!

nu ska jag försöka läsa ikapp på bloglovin, vad har
du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0