kuddkrig, film och popcorn. och litebok

hej världen!
jag hade jätteroligt igår! jag&emmy hade kuddkrig med
joel&emil, och så pratade vi lite. hello skratt!
och åt lite popcorn. inte jag. men jag ville, jag ville så gärna ta en näve.
utan att tänka, snart är det kvällsfika.
jag vill bara att matprogrammet ska vara över så jag kan välja själv
om jag ska äta popcorn eller inte. jag får ju, men ni kanske förstår att det
känns dumt att äta popcorn och kvällsfika. eller kanske inte för vem som helst,
men för mej. ohno! jag är inte frisk... isf skulle jag ha tagit lite popcorn.
men det gjorde jag inte... fast jag drack lite soda stream cola istället, vi skulle halsa
i oss. men jag sög! ordentligt! haha (A)
vi släckte vid ett, haha, bara liiiiite trötta! (A) nu har jag iaf om jag kunde drömma hemma
igen, jag har läst typ 2 kapitel=) hello nörd!
vad gjorde du igår kväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

2009-01-18 @ 09:19:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Jenny

De va värkligen kul hos Thilda :)

Igår kväll gjorde jag inte mycket alls. Jag satt bara hemma :)

2009-01-18 @ 11:07:14
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0