mean girls

hej världen!
jag&fanny ser mean girls. eller jag bloggar&ser samtidigt,
egentligen så är den filmen ganska bra.
(lååååååååångt ifrån lika bra som twilight)
den är ju lite oseriös, men endå.
haha, jag fastnar i filmen hela tiden, så jag glömmer att blogga! (A)

vet ni vad jag gjorde idag? jag stoppade två vita mackor
i brödrosten, tänkte äta dom. men glömde bort dom&mamma
tog fram ett par andra, mörka bröd. men tanken var god,
tänkte försöka välja att äta det själv =D
räknade ut att jag har haft matprogrammet i typ 8 veckor,
det är ganska länge, 2 månader. men jag klarar det ju, det är
inte lika hemskt längre=)

NU SKA JAG RINGA SARA =D
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0