mitt mål

hej världen!
mitt mål för bara några veckor sen var att hamna bland
mest aktiva på blogg.se - hur gick det då?
sämst! bloggar ju knappt nuförtiden, eller jo, flera gånger/dag
men endå. (haha, pratade med en tjej idag som sa att hon borde hamna
på blogg.se efter som hon skrev tre inlägg/dag. & hade trettio läsare, wow!)
jag borde börja kämpa mer va? vet ni vad? senare, en annan vecka.
orkar inte nu... måste ju skaffa läsare oxå, nu ligger mitt läsar antal på
ca 50-60-70. ingen stor siffra, vill ha uppåt hundra iaf.
kanske borde börja skriva mer intressant? nu är det ju mer typ, såhär har min dag sett
ut, en liten anorexiatanke, &kanske en outfit. borde rikta in mej på en sak.. vad?

vet ni? jag smsade mamma på gympan, eller ja, före & bad henne köpa....
(trumvirvel)
ljudet av ditt hjärta!
så snart ligger den & vilar i min hand samtidigt som jag missbrukar den (A)
ska försöka spara den längre än en dag nu, kanske en vecka?

föresten, det blir nog stan med elin, jenny, emelie&marika imorrn.
tror jag. då blire nog att fråga på någon klädaffär om praktikplats,
ge mej tips på nått bra ställe att praoa på i Skellefteå?
ska nog prata med SYON imorrn, igen!
&vet ni? dansen börjar ikväll! = dressarna kanske kommer snart?

datorn ville inte publicera, :(
skrev det efter middagen, men iaf
har varit på dansen nu, några nta tjejer ska börja. som går i femman.
jippie! not... men det blir nog bra endå!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0