1200;-

ligger i min väska nu.
tyvärr är dom inte mina, det är sockpengarna.
vi gick hela gänget och sålde slut på dom,
både mina och marikas :)
så nu behöver jag inte tänka på det i alla fall!
ska ringa kojan imorrn, tror jag...

fyfyfy, mamma sa att jag får äta frukosten själv
imorrn. yes tänkte jag, jag kan ligga i sängen hur
länge som helst och jag får äta själv, visa att jag kan.
men nej, helt plötsligt ska mormor komma hit och äta.
åh, vad jag hatar att känna mig sjuk.
jag vill vara frisk, nuuuuu.
och jag vill visa att jag kan!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var dumt av mig att säga en sak först och sedan ändra mig, men jag kände att jag hade lovat för mycket. Kom ihåg att vi litar på dig, Moa, men den där anorexihäxan som fortfarande kanske bor i dig hon litar vi inte på för fem öre.

Men Umeåhelgen den ska du får åka på, det kan jag lova.

2009-03-02 @ 22:21:36
Postat av: HANNA

ja, jag läste ju ut eclipse igårkväll, enbart för att boken ska komma ut den 6 mars ;) jag läste det ngnstans på ngn blogg.. så jag litar på det! annars kommer jag dö om jag måste vänta tills 12 mars :(

2009-03-03 @ 10:48:07
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: HANNA

hm, okej! ja vi får hoppas på att det går bra då! :)

skönt med så länge vi båda andas är iallafall att den är på 756 sidor, så att man kan läsa mer än bara 1 dag ;)

2009-03-03 @ 10:59:15
URL: http://esth.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0