är jag en tönt eller är jag en tönt?

ingen dans ikv. stress.
på söndag, då ska vi dansa. och på måndag.
och på tisdag. sen är det typ bara 2 gånger kvar, sen umeå.
jahapp, lycka till med att hinna klart? (föråt att jag är neg,)
så jag hängde med lillasystrarna istället, dansade, spelade memory,
gav en tröja till fanny. sen hockey, 2-0 till färjestad.
nu sitter jag och töntar mig med hello kitty och en ful
knopp på huvudet, töntmoa.

imorgon ska jag träna fotboll igen :D
med damerna då, jag är nervös! jag har ju herregud inte tränat
sen, juni! ome.
mina fotbollsstuff ligger fortfarande gömda någonstanns i
huset, mamma ska plocka fram det. (dom gömde det för att
jag inte skulle kunna träna)
önska mig lycka till!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: SannaN

Vad skoj att du ska börja komma på dam träningarna!! Vad elakt av dina parents att gömma dom, tänk om du bara ville gå ut och lattja lite..

2009-03-20 @ 09:38:52
URL: http://galengodis.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0