ge mig ett tips?

okej, självporträttet till so:n.
mamma försökte hjälpa mig, jag klippte ut ögon och allt
sånt där i tyg, sen sydde jag på det på ett vitt lakan.
jätteslarvigt, men det var det som var meningen typ.
jaja, det blev svinfult, symaskinen dampade, och ja,
det blev fult, så jag ska inte ha så. så nu har jag ingen idé om
hur det ska se ut. jag ska inte rita, jag ska inte måla, jag ska inte ta tyg
och göra en kropp eller ansikte, men hur ska jag göra då? jag ska
vara 35, så jag kan inte bara ta ett kort. och så vill jag ju ha bra betyg
på det så....
engelskan måste jag oxå börja med. ska be någon skicka det till mig typ?
eller så fixar jag det själv, hemma. måste fixae en snygg layout, ett bra
tal och skriva klart allt. herregud, jag kommer inte hinna. dans i veckan
oxå. en massa dans kmr det bli. jag hatar mig själv för att jag inte
har börjat tidigare.
äsch, nu ska jag sova.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) hoppas du sovit gott !

2009-03-23 @ 05:32:36
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: sara

klipp ut bilder fårn tidningar/foton. :) klipp ut dina ögon och klictra in på ett ritat huvud. :) och klipp ut håt frå nett annat foto eller från en tidning om du har typ färgar det elr nåt. :P osv.. och kläder och mun mm :D

2009-03-23 @ 19:38:51
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0