I am going to talk about Alberta...


japp, äntligen klar med engelska arbetet!
nu ska jag bara träna in talet, sen är jag ready for fight!
men skickliga moa glömde svaren på frågorna om praon i skåpet,
så ingen text har jag skrivit, jag får skriva den på up:n imorrn.
det känns jätteskönt att ha gjort engelskan och självporträttet!

har hunnit beställa en cykel oxå, den här blev det:

sen ska jag få en megacool liten sak att sätta på den,

lite jag kommer skjutsa folk då!
nu ska jag gå och läsa twilight på engelska, sov gott!
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: =D

Var beställde du cykeln?:)

och vad kostade den?

2009-03-25 @ 13:24:22

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0