jag är verkligen seg

som sitter hemma en fredagskväll och inte
har något att göra. om jag verkligen får panik kanske
jag kan skriva mitt engelskatal?
annars hade jag väl tänkt typ.... se en film kanske?
måla naglarna? äsch, jag vet inte. ge mig ett litet tips?
imorgon hade jag i alla fall tänkt fara på stan,
men jag har ingen att fara med :(
men skinnjackan, ny tröja, skor och Twilight: Directors Notebook
är verkligen nödvändigt!

nu har jag nördat twilightswedens chattrum i typ en timme,
haha, en del är helt sjuka, typ paris hilton ska vara med i
new moon, fast det är en hemlis, min pappa jobbar med new moon
filmen just nu osv. stackars barn :P



xoxo, M

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

HOHO hej mes;D jag kollar också in din blogg:=)

GE MIG DINA ÖRHÄNGEN;D jag ska ha sånna på studenten tror jag:O

2009-03-21 @ 15:29:41
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0