ont i kroppen

är vad jag har.
ungefär hela dagen har jag haft minst 2 barn
som slitit och velat leka, ett tag
hade jag 3 barn på mig, en som jag snurrade med
och några till som stod och tjatade. samtidigt.
men det är ju så kul!
jag gillar verkligen att vara på dagis :)
och imorrn ska jag nog skriva på tystnadsplikten,
det är typ ett äventyr (A) (japp, det mesta är
ett äventyr i min värld)
nu ska jag fortsätta läsa så länge vi båda andas,
och ja, jag kommer nog gråta när den är slut.
det är ju sista boken! om inte midnught sun kommer ut dåeee.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: linnéa

sv: har gjort ganska mycket fel men den blir nog bra :)

2009-03-11 @ 16:17:24
URL: http://hazy.blogg.se/
Postat av: morgondis

Håller med det är jättekul på dagis! Hur gamla är "dina" barn? Jag är på en 1-3 års avdelning.

2009-03-11 @ 17:54:02
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0