plugginlägg

såg jag igårkväll, det handlade om tre tjejer,
en som var ung mamma, en med dyslext och en med ja, ätstörning.
det var riktigt bra, jag ska se det nästa vecka oxå!
ja, vad har jag mer gjort? jag och oscar tävlade om vem som kunde
flest bloggar, jag kunde fler än han. runt 70 kunde vi var.
sen när vi skulle se hur många unika vi kuna hade jag en mer än
han, happieface!
idag äre plugg, plugg som gäller, skriva klart om praon
som ska redovisas imorrn. ee ja, jag har inte börjat. göra självporträttet
som jag redan börjat på, men ja, katalogerna tog slut, så jag vet inte
hur jag ska göra nu? träna på engelskatalet och göra layouten till
engelskauppgiften, och kanske börja på svenskaläxan.
sen har jag betydligt roligare saker att göra, beställa cykel ikväll
och läsa twilight på engelska! pappa är på bokia nu, och köper den
till mig :D haha, han ska betala, det är det bästa!
(förlåt för massa plugginlägg, men ja, det är det enda jag kan skriva)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym



sv:Haha, ojeeees :D

okej varför ;(?

2009-03-24 @ 17:43:17
URL: http://elahti.blogg.se/
Postat av: emelieee

sv2: Haha, jaha, nu fattar jag :] men det var oscars fel ;O

2009-03-24 @ 17:44:05
URL: http://elahti.blogg.se/
Postat av: Mamma

Din pappa är väldigt snäll! Och din morfar...

2009-03-25 @ 07:11:20
Postat av: moa

vad var det för program och när går det? =)

2009-03-26 @ 09:05:04
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0