stress

jag är lite småstress.

 vi har ju en so:uppgift
att skriva "din egen väg genom livet" till imorrn,
då ska den lämnas in, tillsammans med ett självportätt.
självporträttet kommer ta typ 1 timme att göra för mig,
även om det inte behöver vara nu, när jag är 14.

vi ska läsa sandor slash ida (som jag har läst förr)
göra en bokresencion och bland annat ett portätt av
sandor och ida.började med det idag, dom kommer bli
helt underbara, sandor får en rosa body med en vit tyll kjol med paljetter
och ida en svart tröja som jag tryckte in tygboobs i och en
hög blommig kjol tillsammans med tyg ögonfransar. det ska
in innan påsklovet. (okej, det är ingen stress till det)

på torsdag ska vi ha en muntlig redovisning om en
provins i Canada, jag har valt Alberta samt lämna
in vad heter det, häfte med fakta?

snart ska bilduppgiften in, 2 bokomslag, båda
ska vara collage.

och så dansen då, vi ska nog göra klart den idag sa celeste,
1 hel minut på en kväll? good luck.

mest stressad är jag över so:n och engelskan, men
ja, jag fixar det nog. förhoppningsvis.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: SannaN

När har du läst boken? Jag älskar den!!:)min recension var bara skryt, skryt över boken hela tiden. Du har hunnit mer än mig på engelskan så.. Kram

2009-03-19 @ 19:14:35
URL: http://galengodis.blogg.se/
Postat av: Lydia

Usch, ja har åxå asmkt i skolan nu..... :/

2009-03-20 @ 00:24:05
URL: http://dansfreak.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0