hetsa

hej världen!
jag fick fläskkorv&potatismos till middag.
&jag hetsåt den.
jag ångrar mej massor!
det har ju gått superbra hela dagen annars,
om man bortser från att mina festisar smakade youghurt.
men det är ingen stor grej.
usch, jag hatar mej själv! även om jag inte i vanliga
fall brukar hetsa, &jag tror inte jag förstörde mina chanser,
hoppas jag.

nu ska jag gå&se lite desperate housewives (eller desperata hemmafruar som
marika så fint översatte det förut)
&sen blire att titta på dansen. sista träningen innan uppvisningen,
lycka till tjejer! (L)

&btw, imorrn kommer det en ny kille till klassen!=)
&som alla andra hoppas jag att han är snygg,
för förhoppningsvis så tkr jag faktist det!
inte bara säger det för att alla andra säger så...
för om jag faktist tycker det, så har jag ju tagit ett stort steg
bort från anorexin. då är inte mat det enda jag tänker på.
fast jag kommer nog inte skriva i bloggen om jag tkr det, =p
för tänk om han har apa, hittar min blogg&läser det!
så pinsamt!
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0