jag hatar att se bakåt

hej världen!
marika var här ikväll&vi fixade våran gamla blogg,
www.marr3morr3.blogg.se
det var faktist jobbigt att läsa inläggen vi skrev före sommarlovet,
jag avr ju inte så hemskt dålig då, men endå.
sen tittade vi i lite av mina gamla inlägg. oxå det var jobbigt,
att se typ, idag var jag på stan. jag köpte en tröja.
fast igentligen så skulle jag kunnat skriva,
idag var jag på stan, alltså fick jag skippa både frukost&lunch.
det var bra.
typ så...

imorrn bilre att titta på luciatåg, fanny ska vara lucia.
&hon är skitskraj över att måsta ha levande ljus i håret!
haha, jag kommer skratta!

nu ska jag sova. önskar att jag fick sova i hundra år som Törnrosa.
då skulle jag nog slippa anorexin oxå.

sovgott=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Sov inte i hundra år, då vill jag också sova.

tänk.. livet utan Moa E, då skulle vi inte behöva kalla Moa V för moa v, marika skulle inte ha nån förutom katta, jenny, elin och mathilda att prata viktiga saker med..

Snälla somna inte =)

2008-12-13 @ 23:38:28
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: j

en dag ska du slippa henne, den elaka anorexin som bara vill en dåliga saker.



du har så många år kvar av ditt liv, lev dem, utan henne. det är absolut inte värt det..!!



sköt om dig, kram/J

2008-12-14 @ 15:12:31
URL: http://enavalladom.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0