frukost,

hej världen!
har ni sovit gott?
det har inte jag, så fort jag skulle gå in i rummet
fick jag typ panik! jag bkev skiträdd för mardrömmarna
jag brukar ha, &att det skulle ligga någon under sängen.
som hon som var&föreläste igår berättade, att hennes
syster hade tagit livet av sej under sängen, &där hade dom hittat
henne! jag satt länge&läste tidningar, men tillslut
gick jag upp, men jag sov med lampan släckt&öppen dörr.
fast endå så fick jag mardrömmar, jag drömde om hon som var&berättade,
om hennes typ berättelse...

jag åt frukost tididgare idag, eftersom vi ska till umeå om typ 5 minuter,
usch - hatare!
&tråkig bilresa, &inget att göra =(

(btw, hur kan dataklockan gå från 07.56
till 07.55?)
ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0