kriiiig!

hej världen!
nu är det krig igen! haha, mellan mej
sara, lina&fanny. den som först hamnar
på mest aktiva listan vinner! =) hahah, önska mej lycka till?

nu har jag precis kommit hem från en promis med
mamma, vi var på bibblan&jag lånade en bok
"De kallade mig Ise" den verkar bra!
igentligen skulle vi hämta lippan oxå, men hon
ville hellre stanna på fritids =P

drycken gick bra, jag skyndade mej igenom den, jag ville bara bort.
det känns som om jag har en dålig matdag idag,
allt känns så knäppt när jag äter.
inte supermke ångest, men jag tänker som bara den!
usch, det är superjobbigt!
nu ska jag gå&spela lite Wii. haha, jag ska vinna
över josef!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

Som om du skulle kunna vinna!? :O Har du fårr feber moa? såkler kommer ja att vinna, men om du vill kan du ju få ett lycka till så kommer du kanske 2a i alla fall (A) ^^

2008-11-18 @ 15:03:13
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0