lunch

hej världen!
vims moa! jag glömde skriva om lunchen,
som gick rätt så bra. jätteäckligt med
potatis men...
&sä kändes det som om jag bara åt&åt&åt&åt!
det tog ju aldrig slut! usch, jag hatar verkligen måltiderna!
jag riktigt sitter&skrämmer upp mej själv om hur det
kan gå, eller att det är tex pizza eller så...

det var jättekul att vara på skolan! helgen kändes
oändligt lång! eftersom jag måste kliva upp
samma tider på helger som på vardagar
så gillar jag faktist mer vardagar, när folk faktist
är vakna klockan 8 på morgonen. &att jag får gå i skolan!
det är typ mina ljuspunkter, skolan. det är så skönt
att få sitta&tänka på något annat, hjärnan har inte plats
för både engelska & ångesttankar samtidigt!
&så äre bra när jag får träffa kompisar osv, även om flera
knappt vågar prata med mej, men jag orkar inte bry mej så hårt.
&när dom är som vanligt, inte sådär blyga eller så, som ibland annars...

jag fick ett mail av sara oxå, det var en mening jag fastnade för:
det är som om maten var din kompis och sen har du blivit ovän
med den och nu ska du bli kompis med den igen, fast du inte vet om du vill.
är inte det ganska bra beskrivet?
jag&maten har haft ett jättebråk&jag har ångest över att
måsta bli vän med den igen. för att jag vet att jag behöver
den här "kompisen" för att överleva.
jag älskar dej sara!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0