middag

hej världen!
nu har jag precis ätit middag, våfflor!
usch, jag gillare verkligen inte!
typ litervis med grädde&sylt&sånt skit...
jag blir så äcklad! förut kunde jag äta typ hur många som helst,
jag älskade det! men nu vare svinjobbigt att äta bara
ett sånt här hjärta!
fast jag lyckades ju som ta mej igenom det, jag försöker
verkligen bli av med matprogrammet!
jag ska bli av med matprogrammet!
det är ju inte bara dåligt med själva portionerna
&så, utan oxå att jag inte kan sova över hos folk,
eftersom jag då måste stiga upp typ 7för att fara hem&äta
frukost! &så har jag ju så bestämda tider, jag kan nästan
aldrig vara med någon mer än någon timme.
superjobbigt!

jag for tillbaka till skolan&hade matte, det var kul=)
vi håller typ på med bråk&multiplikation.
haha, det är säkert råmånga som tkr jag är knäpp
som gillar matte, men jag tkr det är riktigt kul!
jag har rätt så lätt för det mesta i skolan, &i matten
måste man ju oftast tänka=)

sen har jag spelat lite Wii med lillasyster,
haha, jag nördar det=)
strax ska marika komma&vi ska fara på dansen.
eller hon ska fara på dansen&jag ska titta på=)
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0