middag.

hej världen!
till middag fick jag gröt&macka.
med socker på. usch!
&så fick jag en hel macka den här gången, jämfört
med sist när jag bara fick en halv!
det var riktigt dåligt gjort!
dom sa det på avdelningen, att mamma&pappa ska
vara tydliga med hur mycket mat som gäller. inte ändra
om jag vill ha mer eller mindre. men det lyckades dom ju inte med?

annars då? jag vet inte vad jag ska göra ikväll, utom att nörda
min bok som jag har hunnit börja lite grann på.
det verkar jättebra!

fast först ska jag nog titta på lite kläder, visar om jag
 hittar något fint=)
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

med lite fantasi kan man tro att det står: "Dom kallar mig lse" haha, typ lycksle (A)

2008-11-18 @ 18:08:22
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0