jag hatar att dricka!

hej världen!
jag hatar att dricka!
jag har nyss haft eftermiddagsfikat som oxå är 2glas dryck
men hallå? hur ska man kunna sitta&dricka
utan att typ äta nått, bara sitta&dricka? hur normalt är det?
jag hatar det verkligen, det är lättare att dricka till maten osv

jaja, nu ska jag bara titta framåt, eller nått=)
det är ganska knäppt, jag har just fått veta att den
nya tjejen jag berättade om, jag har träffat henne förut,
fast jag var inte säker på om det var hon eller inte, men
linnea berättade att det var rätt som jag tänkte.

strax ska jag sätta mej&prata med sissi, jag tror vi ska prata om
"mission x", hoppas verkligen att det kommer funka!
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

varsegoo ;D

okej, det är inget specielt på tv va ? ;S

2008-10-16 @ 16:14:29
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: varsågod :)

aww, ingen kan bli lika fin som du:)

då får vi se om du pratar nåt med hon, ifal du göör de så kan du ju hälsa från mig :)

2008-10-16 @ 21:36:17

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0