sååååååå pinsamt!

hej världen!
kommer ni ihåg det här inlägget?
iaf, jag var med om nästan samma sak igen...
var ju på konfa grejs idag, &så frågar en tjej:
- vars var du på första lägret?
- ehh, jag var i umeå då. på sjukhus.
- jaha, varför?
tänka, tänka tänka!
- jag hade anorexi. men jag är utskriven nu.
SÅ PINSAMT!
jag ska ju träffa henne flera gånger till, hon glömmer det ju knappast...
jättehemskt! fast det är inte hemskt att skriva på bloggen. jag ser ju inte
hur ni reagerar  &så.
annars var det kul, både sofie&elina var där. och lunchen gick bra,
hamburgare. fast jag valde bort dressing. eftersom jag faktist inte har gillat
det på länge...

vet ni vad mamma just kom upp&frågade?
om jag ville sova hos emmy! =D
såklart jag vill! ska äta kvällsfika där, &sen hem och äta frukost
vid nio, samtidigt som emils match. svinbra ju!
vi kommer läsa hela natten (A)
nu ska jag springa&packa min väska, bloggar kanske senare, ha en bra kväll!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0